3e VWI Clubkampioenschap 2016

Op zaterdag 3 december organiseerde het VWI voor de 3e maal het VWI Clubkampioenschap voor de Kungfu Kids. Niet minder dan 36 kinderen toonden hun kunnen aan een professionele jury, onder voorzitterschap van Marc Heyvaert, onze secretaris-generaal.

Totaal onverwacht kwam ook de Sint op bezoek en zo kregen alle kids ook nog een geschenk en een aanmoediging van de heilige man.

Het Laatste Nieuws was ook van de partij en zo kwam er ook een leuke groepsfoto van onze Kids in de krant (zie bijlage).

De volledige uitslagen vinden jullie terug in bijlage van dit artikel. Er werden ook nog 4 trofeeën uitgereikt:

• Trofee Beste Kid meisje: Coudyzer Chloë
  • Trofee Beste Kid jongen: Verstrepen Robin
  • Trofee Beste Junior meisje: Heyvaert Silvy
  • Trofee Beste Junior jongen: Heyvaert Codie

Dit kampioenschap werd mede een succes door de aanwezigheid van Saïd Belabed, Robert Bruggeman erkende leraars van de Vlaamse Wushu Federatie en Lien Wouters, hoofdscheidsrechter taolu van de Vlaamse Wushu Federatie. Wij danken hen voor inzet. Lien werd ook vergezeld door drie topatleten van Wutan Antwerpen die een spetterende demonstratie van hun kunnen gaven. Ook naar hen gaat onze dank uit omdat hun performance de kids liet zien wat er allemaal in het bereik ligt van iemand die met veel toewijding en geduld traint.

Het VWI dankt ook de sponsors, vrijwilligers, directeurs van Panathlon, Schepen van Sport, mensen van de Sportraad, Julie Croket en uiteraard aan alle supporters.

Op zaterdag 18 maart organiseert het Vlaams Wushu Instituut een jeugdtornooi taolu voor alle clubs van onze federatie.

Uitslagen.pdf

artikel HLN 12 januari 2017- 3e clubkampioenschap.pdf