De Vlaamse Wushu Federatie op de Wereld Taiji en Qigong Dag in Antwerpen

Dit jaar verleende de Vlaamse Wushu Federatie haar medewerking aan de Wereld Taiji en Qigong Dag (WTQD) in Antwerpen. De WTQD is een initatief van de Amerikaan Bill Douglas om taijiquan en qigong te promoten bij het grote publiek. Deze dag valt elk jaar op de laatste zaterdag van april en dan houden wereldwijd tussen 10 en 12 uur lokale tijd taijiquan en qigong groepen demos en meedoe-evenementen.

In Antwerpen werd de WTQD reeds voor de 10e keer georganiseerd. Dit jaar was het weer verzamelen geblazen aan het Steen aan de oevers van de Schelde. Voor onze federatie waren San Bao Taiji School Opwijk en het Vlaams Wushu Instituut van de partij. Zij zorgden voor een demosessie qigong en twee workshops taijiquan die goed werden ontvangen.

IMG_20170429_122014.jpgIMG_20170429_112050.jpg

arena_starstone_logo_landscape.png